شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ت الاسلام والمسلمین  مجتبی ذوالنوری در نشست سیاسی

حوزه متأسفانه خیلی افراد می بینند که به ولایت و شورای نگهبان توهین می شود، ولی چون به منافع خود می اندیشند، حاضر به اعتراض نیستند. چرا باید درکشور اسلامی مسئولین آن این گونه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین  مجتبی ذوالنوری در نشست سیاسی  که در مدرسه صدوقی فاز دو قم برگزار شد، ماه های رجب، شعبان و ماه مبارک رمضان را فرصت بسیار خوبی برای بندگی دانست و گفت: دو ماه مقدمه برای ماه بزرگتر یعنی ماه رمضان است.

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ماه رمضان از ماه های خاص خدای متعال است ورسیدن به این ماه، نیازمند به آمادگی از قبل دارد، افزود: باید طوری برنامه ریزی کرد که این فرصت را برای بندگی از دست ندهیم و آن ، ظرفیت سازی عقلی برای جذب فیوضات الهی است.

وی افزود: اگر قصد داریم درآینده فرد موفقی برای کشور و نظام باشیم، لازم  است از همین حجره ها شروع کنیم و ابتدا به تصفیه  روح و روان خود و در مرحله بعد به جامعه بپردازیم.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری گفت: باید برای تصفیه و تهذیب نفس تلاش و حرکت کرد، در دل شب بلند شد، دعا، نماز خواند تا به معرفت خود ودر نهایت خدا برسیم.

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر انسان دردوران جوانی خود را مهذب به آداب و اخلاق نفسانی نکند، بعدها که در مسند خدمت قرار می گیرد، شاید از طوفان سهمگین حوادث دنیا نتواند به سلامت عبور کند و اگر گرفتار غذاهاd ناپاک شود، این مسئله و مشکل دو چندان خواهد شد و به جایی خواهد رسید که سخن حق را می شنود از درک آن عاجز خواهد بود و کار به جای خواهد رسید که مانند زمان تاریخ صدر اسلام در مقابل علی زمان خواهند ایستاد وترسی از این واقعه نخواهند داشت.

وی افزود: بسیار از کسانی که در مقابل حضرت علی(ع) قرار گرفتند و نخواستند حقیقت را بفهمند، دل بسته به دنیا بودند و با اینکه حضرت علی(ع) را به خوبی می شناختند اما دل بستگی به متاع ناچیز دنیا، پیروی از هوای و هوس باعث شد به سمت ظلمت رهنمود وازحق و حقیقت دور شوند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: در شرائط فعلی هم شاهد این نوع قضایا در جامعه هستیم  که بعضی ها در مقابل ولی فقیه می ایستند و سخنانی می زنند که بر خلاف منافع ملی، کشور و نظام است.

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی با بیان این که برخی افراد، مباحثی را مطرح می کنند که اصلا به صلاح منافع کشورنیست عنوان کرد:  وابستگی به دنیا، پست و مقام انسان را به ورطه ورشکستگی و سقوط حتی اخلاقی می کشاند.

 وی افزود:  متأسفانه خیلی افراد می بینند که به ولایت و شورای نگهبان توهین می شود، ولی چون به منافع خود می اندیشند، حاضر به اعتراض نیستند. چرا باید درکشور اسلامی مسئولین آن این گونه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: در حال حاضر وقتی کسی هر ولایت و ارزشها دفاع می کند به  شدت فرد را ترور شخصیتی می کنند، کاری می کنند تا مدتها نتواند سرش را بلند کند و این ترور آن قدر ادامه دارد تا شخص را از عملش پیشیمان کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha