پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 414681
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
مومنی رئیس مرکز توسعه منابع انسانی  المصطفی

حوزه/ در طراحی نظام جدید استادی المصطفی، یازده مولفه آموزشی، هیجده مولفه پژوهشی، پانزده شاخص فرهنگی تربیتی و سه مولفه اجرایی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  مومنی رئیس مرکز توسعه منابع انسانی  المصطفی، امروز در بیست و سومین اجلاس سالانه اساتید جامعه المصطفی، که با شعار «اساتید و احیای سنت های حوزوی» در قم برگزار شد، به ارائه گزارشی از ساختار و دستاوردهای آموزشی جامعه المصطفی و نیز اقدامات مرکز توسعه منابع انسانی در طراحی نظام استادی المصطفی، شاخص ها و مولفه های جدید انتخاب استاد نمونه، سامانه جامعه اساتید و... پرداخت.
وی، ماموریت ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای جامعه المصطفی را تربیت طراز برجسته از عالمان دینی برای پاسخگویی به نیازهای روز در عرصه جهانی دانست و خاطرنشان کرد: المصطفی بنا دارد با استفاده از اساتید فاضل، انقلابی، ولایتمدار و دارای بینش بین المللی با تاکید بر بایسته ها و سنت های حوزه ای، نظام استادی خود را طراحی نماید و از همه اساتید درخواست می کنیم با تشریح و بیان آسیب شناسانه، قوت ها و ضعف ها، تهدیدها و فرصت ها در نظام استادی ما را در طراحی این نظام یاری رسانید.
مومنی در ادامه به بیان شاخص ها و مولفه های جدید انتخاب استاد نمونه پرداخت و خاطرنشان کرد: امیدورایم با کمک مدیران و اساتید بتوانیم مولفه های جدید انتخاب استاد نمونه را به زودی در همه صفوف و احدهای آموزشی به اجرا رسانیم.
وی افزود: در این طرح، یازده مولفه آموزشی، هیجده مولفه پژوهشی، پانزده شاخص فرهنگی تربیتی و سه مولفه اجرایی پیش بینی شده است.
رئیس مرکز توسعه منابع انسانی المصطفی، در پایان، ایجاد شبکه علمی بین گروه های علمی تربیتی داخل و خارج از کشور در مراکز تابعه، پیوسته و همکار را یکی از نیازهای مهم المصطفی دانست و از همه اساتید و اعضای هیئت علمی گروه ها جهت همکاری در ایجاد این شبکه درخواست همراهی نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha