چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام سید محمد موسوی

حوزه / حضور مردم ، به فرمایش مقام معظم رهبری سایه جنگ را از کشور دور می کند و مردم همواره احساس وظیفه کرده و در همه صحنه ها حضور داشته و پشتوانه نظام و انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی، صبح امروز در جمع مدیران و اعضای هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه و موقوفات استان یزد که در محل کانون ولایت شهرستان تفت برگزار شد اظهار کرد: حضور مردم به فرمایش مقام معظم رهبری سایه جنگ را از کشور دور می کند و مردم همواره احساس وظیفه کرده و در همه صحنه ها حضور داشته و پشتوانه نظام و انقلاب هستند.

وی ادامه داد: وظیفه همه آحاد ملت در انتخابات پیشرو هم این است که همچون گذشته دلسوزانه شرکت کرده و با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای ، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مانند گذشته مایوس و ناامید کنند.

این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه همواره برای انتخاب اصلح شاخص هایی وجود دارد، لذا به فرمایش امام صادق (ع) اگر خواستی شخصی را انتخاب کنی باید در او علاوه بر ملاک دینداری و خداپرستی مفید بودن او برای اسلام را هم ببینید.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه برای انتخاب شخص اصلح به فرمایش امام صادق(ع) سه راه وجود دارد: اول اینکه هر شخصی خودش بشناسد، دوم ببینید دینداران به سمت چه کسی حرکت می کنند. سومین راه این که نگاه کند افراد بی دین و دشمنان اسلام از چه کسی بیزار هستند و قطعاً آن شخص برای اسلام مفید است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بقاع متبرکه و امامزادگان یکی از اماکنی هستند که همواره مورد رجوع و توجه مردم بوده اند، افزود: دست اندرکاران این اماکن مقدسه نقش مهمی در گسترش فرهنگ انقلابی و اسلامی دارند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • تسنیم IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 0
    منبع حدیث امام صادق کجاست؟ این حدیث بر ای قضاوت گفته شده و کلمه حاکم یعنی قاضی و مربوط به انتخابات نیست