پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله مظاهری

حوزه/ دفتر حضرت آیت الله مظاهری در اطلاعیه ای، با تاکید بر ضرورت حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات، اعلام کرد: این مرجع عالیقدر در خصوص هیچ ‌یک از نامزدهای ریاست جمهوری، اظهار رأی و نظری نداشته و ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،  دفتر حضرت آیت الله مظاهری در اطلاعیه ای، با تاکید بر ضرورت حضور گسترده و آگاهانۀ ملّت فهیم و با ایمان در صحنه‌ انتخابات، اعلام کرد:  این مرجع عالیقدر در خصوص هیچ ‌یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار رأی و نظری نداشته و ندارند. بر این اساس از همۀ احزاب، گروه‌ها و شخصیّت‌ها تقاضا می‌شود در انتساب مطالب به دیگران و بیان مواضع خود، امانت‌داری و اخلاق مداری را رعایت کنند.

متن اطلاعیه دفتر حضرت آیت الله مظاهری بدین شرح است:

 بسمه تعالی

با توجه به انتشار پاره‌ای از اخبار نادرست، به اطّلاع عموم مردم آگاه و بزرگوار می‌رساند:

مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری«مدّظلّه‌العالی» در خصوص هیچ‌ یک از نامزدهای محترم دوازدهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، اظهار رأی و نظری نداشته و ندارند و صرفاً همواره بر ضرورت حضور گسترده و آگاهانۀ ملّت فهیم و با ایمان در همۀ صحنه‌ های انتخاباتی، تأکید و توصیه می‌نمایند.

بر این اساس از همۀ جوامع و احزاب و گروه‌ها و شخصیّت‌های مختلف تقاضا می‌شود در انتساب مطالب به دیگران و بیان مواضع خود،کمال تعهّد، امانت‌داری و اخلاق مداری را مراعات نمایند تا فضای انتخابات از دایرۀ صمیمیّت و وحدت دینی و ملی، خارج نشود.

همچنین متذکر می‌شود که کلیّه اخبار و اطلاعات مربوط به حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری«مدّظلّه‌العالی» فقط از طریق پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظّم‌له به آگاهی خواهد رسید و صرفاً اخبار منعکس شده در پایگاه مزبور مورد تأیید می‌باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha