شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سند یونسکو

حوزه/ کارشناس سیاسی با تاکید بر این که پایه های سند ۲۰۳۰ بر عقیده لیبرالی و غیر دینی قرار داده شده که مغایرت آشکار با دستورات دین مبین اسلام دارد، گفت: دین اسلام برای تمامی مسایل زندگی بشر برنامه الهی دارد و لزومی ندارد که ایران اسلامی زیر بار این سند های ذلت بار برود.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه»  در همدان، محمد ملایی، ظهر امروز در نشست بصیرت افزایی مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان با اشاره به مسأله امضای سند 2030  گفت: امضای این سند توسط دولت،خلاف قوانین جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این که پایه های سند 2030 بر عقیده لیبرالی و غیر دینی قرار داده شده که مغایرت آشکار با دستورات دین مبین اسلام دارد، افزود: افرادی که این سند را قبول کرده اند اظهار می کنندکه تعهدات موجود در این سند را با حق تحفظ و مطابق با قوانین کشور اجرا می کنند، ولی نمی توانند این کار را انجام دهند و ایران دچار خسارات زیادی در عرصه آموزشی و تربیتی می شود.

 این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: طبق تعهدات این سند ایران موظف ماست که هیچ نوع آموزش دینی در مدارس و فضای های آموزشی به کودکان داده نشود. از دیگر تعهدات این سند آموزش مسایل جنسی به کودکان و آموزش اباحه گری در بین آنها است که این خود نشانه نفوذ دشمن در نهاد آموزش و پروش کشور های در حال توسعه است.

 ملایی تصریح کرد: سند 2030 مخالفت آشکار با دین مبین اسلام و تمامی ادیان الهی دارد و می توان از بند های شرم آور اآن به تصویب قانون چند همسری برای زنان و همچنین توقف نسل اشاره کرد.

وی در ادامه با هشدار مقام عظمای ولایت و اهمیت جایگاه رهبری در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: بصیرت و حرکت به موقع رهبر معظم انقلاب در تمامی مسایل، مانع نفوذ  دشمنان و سبب باطل شدن تمامی نقشه های آنها شده است.

وی در پایان با اشاره به قوانین دین مبین اسلام در تمامی ابواب زندگی بشر، تصریح کرد: دین اسلام برای تمامی مسایل زندگی بشر برنامه الهی دارد و لزومی ندارد که ایران اسلامی زیر بار این سند های ذلت بار برود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha