پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی اکبر نوایی-معاون فرهنگی اجتماعی حوزه خراسان

حوزه/ معاون فرهنگي اجتماعی حوزه علميه خراسان، ولايت‌مداري و تهذيب را پیش نیاز طلبگی دانست و گفت: علمای شيعه، سنگربان اسلام هستند و سنگرباني در جبهه فرهنگي یکی از کارهای راهبردي آنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمين علی‌اکبر نوايي در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) روستای انداد از توابع مشهد، گفت: طلبه در كنار درس خواندن از نباید دو نكته ولايت‌مداري، تهذيب و اخلاق غافل شود.

مسئول مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان با تاکید بر اینکه طلبه بايد ولايت مدار باشد و در دوران غيبت ولايت مداري را خوب درک و تثبيت كند، تصریح کرد: بايد ولايت مداري آميخته با دشمن‌شناسي و آهنگ و عزم بر خراب کردن نقشه‌هاي دشمن باشد.

حجت الاسلام و المسلمين نوايي با بیان این که مردم طلبه مهذب و با اخلاق را مي‌خواهند، گفت: رسالت طلبه همان رسالت نبوي و علوي كه در دوران غيبت به علمای شيعه سپرده شده، است.

معاون فرهنگي اجتماعی حوزه علميه خراسان ادامه داد: علمای شيعه، سنگربان اسلام هستند و سنگرباني در جبهه فرهنگي یکی از کارهای راهبردي آنان است.

حجت الاسلام و المسلمين نوايي با بیان اینکه شياطين عليه دين و شريعت كار مي‌كنند، خاطرنشان‌کرد: لازمه سنگربان خوب بودن برای یک طلبه، درس خواندن مطلوب و بهتر اوست.

 
انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha