جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طه محمدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان تصریح کرد: رمز قبولی عبادت های مسلمین، پذیرش ولایت امیر المومنان علی(ع) است و هر کس که ولایت مولی متقیان علی(ع) را قبول ندارد، عبادتش هم ارزشی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی، شب گذشته در مراسم احیای حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان گفت: در روایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آمده است که در شبهای قدر دعای فرج حجت ابن الحسن(عج) را فراوان بخوانید.

وی در ادامه با بیان اینکه شب های قدر،  مقدمه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است، گفت:  در شب های قدر باید با تکرار دعای فرج، برای منجی عالم و فراهم شدن اسباب ظهور دعا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: در شب های پرفضیلت قدر کسب معرفت در زمینه های مختلف دارای ثواب فراوانی است، برای مثال خدا شناسی و معاد شناسی و شناخت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این شب ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: دعا و مناجات خوانی در این شب ها عبادتی عادی و معمولی است. افراد متقی و مومن در این شب های پر برکت به تفکر در آیات الهی می پردازند و بهترین عبادت در این شب ها تفکر است.

آیت الله طه محمدی با اشاره به اهمیت ولایت امیر مومنان علی(ع) خاطرنشان کرد: خداوند متعال به ذات مقدس خودش قسم یاد کرده است که کسانی که حقانیت امیر مومنان علی(ع) را قبول دارند را وارد بهشت برین کند.

وی با بیان اینکه قبولی عبادات مسلمین با ولایت محقق می شود اظهار داشت: رمز قبولی عبادت های مسلمین، پذیرش ولایت امیر المومنان علی(ع) است و هر کس که ولایت مولای متقیان علی(ع) را قبول ندارد، عبادتش هم ارزشی ندارد.

نمایند مردم همدان در خبرگان رهبری گفت: در حال حاضر دشمنان تشیع با فتنه های خود می خواهند امیر مومنان علی(ع) را از ما بگیرند ، یکی از اشتباهات علمای اسلام این است که فضایل امام علی(ع) را برای جلوگیری از غلو از مردم پنهان کردند.

وی در پایان با اشاره به جایگاه حضرت علی(ع) ابراز داشت: اگر تمام جهانیان را جمع کنیم نمی توانیم همانند علی(ع) را بیاوریم، ما شیعیان علی(ع) را به خوبی نشناختیم در غیر این صورت به تمامی اوامر ایشان عمل می کردیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha