جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر بنياد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور در یزد

حوزه / مدیر بنياد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور در یزد از اجرای طرح طرح «نباءالعظیم(۱)» با همکاری حوزه علمیه یزد، در تابستان سال جاری، ویژه طلاب این استان خبر داد.

حجت الاسلام سيد محمد حسينی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ از اجرای طرح نباءالعظیم (۱) با همکاری حوزه علمیه یزد، در تابستان سال جاری ویژه طلاب در استان خبر داد.

مدیر بنياد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور به هدف از اجرای این طرح در استان یزد اشاره کرد و افزود: طرح نباءالعظیم(۱) در راستای افزایش سطح علمی طلاب و همچنین کاربردی شدن مباحث، در یزد برگزار می شود.

وی بازخوانی مباحث گذارنده شده در طول سال و ارائه آن از سوی طلاب به صورت کنفرانس با حضور کارشناس علمی را یکی دیگر از اهداف این طرح عنوان کرد و اظهار داشت: گذراندن مباحث مهم امامت در قرآن کریم، حفظ آیات مهم امامتی(آیاتی که در مورد امامت می باشد) و برگزاری کارگاه های مهارتی، از دیگر اهداف مهم این طرح در طول تابستان می باشد.

حجت الاسلام حسينی با اشاره به اینکه سه دوره در این طرح می باشد ، گفت: دوره مقدماتی، مبانی و تکمیلی سه دوره ای بود که در سال گذشته در سطوح مختلف برگزار شد.

مدیر بنياد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور با بیان اینکه از ابتدای شروع فعالیت، مبنای کار تربیت استادیار ، کاربردی و مربیگری برگزار شود ، عنوان کرد: این کار با این هدف بود که طلابی که این مباحث را فرا می گیرند چگونه به ارائه آن بپردازند. بحمدلله با این کار تا کنون مشکلی نداشته و با صحبت هایی که با دوستان داشتیم از این روش استقبال بسیار خوبی شد.

وی خاطر نشان کرد: امسال نیز در ایام ماه مبارک رمضان با یاری خداوند متعال تاکنون 14 جلسه از این دوره را در استان با حضور بیش از 30 نفر از طلاب یزدی برگزار کردیم که استقبال بسیار خوبی نسبت به سال گذشته از این طرح نباءالعظیم 1 شده است.

حجت الاسلام حسينی با اشاره به اینکه در این طرح، کلاس ها در صبح ها برگزار می شود، تصریح کرد: در عصرها نیز کلاس های مباحثه دوستان با مشارکت آنها برگزار می شود.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha