جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برجام و مقابله با آمریکا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر با انتقاد از این که برخی مسئولان حل مشکلات کشور را به برجام گره زده اند، گفت: امروز نظام ایران اسلامی با قامتی استوار به مسیر خود ادامه می دهد به همین دلیل منافع آمریکا ایجاب می کند که مقابل ایران ایستادگی کند و با استفاده از حربه حقوق بشر این کار را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، نصرالله شفیعی، صبح امروز در نشستی با فعالان فضای مجازی که در سالن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد با اشاره به حوادث و جنایات منافقان در هفته دوم تیر ماه سال 1360 گفت: از سال گذشته به دستور مقام معظم رهبری این هفته با عنوان هفته «حقوق بشر آمریکایی» نامگذاری شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه هفته حقوق بشر آمریکایی از 6 الی 12 تیر ماه است، به بیان حوادث این هفته پرداخت و اظهار داشت: 6 تیر ماه برنامه ترور مقام معظم رهبری طرح ریزی و اجرا شد، اما خواست الهی باعث شد تا این ذخیره انقلاب زنده بماند و کشتی انقلاب را به ساحل موفقیت هدایت کند.

وی، شهادت شهید بهشتی و 72 تن از نمایندگان مجلس که دو تن از آنان نمایندگان استان بوشهر بودند، شهادت آیت الله صدوقی، بمباران شیمیایی سردشت و سقوط هواپیمای ایرباس توسط ناو آمریکایی در خلیج فارس را از دیگر حوادث مهم و جنایات منافقان در این هفته عنوان کرد و بیان داشت: آمریکا نه تنها عاملان را مجازات نکرد، بلکه به فرمانده ناو هم مدال شجاعت اعطا کرد.

شفیعی، آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر عنوان کرد و ادامه داد: این کشور به کمک ابزارهای تبلیغاتی و رسانه ها، خود را منادی حقوق بشر می داند؛ امروز نظام ایران اسلامی با قامتی استوار به مسیر خود ادامه می دهد به همین دلیل منافع آمریکا ایجاب می کند که مقابل ایران ایستادگی کند و با استفاده از حربه حقوق بشر این کار را انجام دهد.

وی، هفته حقوق بشر آمریکایی را بهترین فرصت برای اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برای افشای ماهیت آمریکای جنایتکار عنوان کرد و گفت: استفاده از بمب های اتمی در هیروشیما، اشغال افغانستان و عراق و پاناما، حمایت از گروه های تروریستی همچون داعش و القاعده، داشتن انواع زندان های مخوف، نقض آزادی مطبوعات و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از جنایات آمریکا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: آمریکا تا اندازه ای آزادی می دهد که به منافع خود آسیبی نرسد و اگر منافع آن به خطر افتاد موضع گیری می کند  و مانع ایجاد می کند.

شفیعی، با انتقاد از برخی مسؤولان کشور که راه حل مشکلات کشور را برجام و غرب عنوان می کنند و افزود: متاسفانه عده ای به دنبال همراهی با کدخدا هستند که مردم مشکلاتشان حل شود، این نظریه کاملا اشتباه است و متاثر از روحیه غربی آنهاست و نمونه آن برجام بود که نتوانست مشکلات کشور را حل کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha