شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طیب صفری

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر حدود ۵۳۷ مسجد داری کانون فرهنگی می باشند و کمتر نهادی به این گستردگی در بخش فرهنگی وارد میدان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، طیب صفری، در حاشیه افتتاح طرح «آسمانی ها» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، اظهار داشت: اجرای این طرح فرهنگی و دینی از امروز در سطح کانون های مساجد استان کرمانشاه آغاز می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه تاکید کرد: در حال حاضر حدود 537 مسجد داری کانون فرهنگی می باشند و کمتر نهادی به این گستردگی در بخش فرهنگی وارد میدان شده است.

وی با اشاره به اینکه 330 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد روستاهای استان فعالیت دارند، عنوان کرد: از مجموع کانون های سطح استان، بیشتر آنها در روستاها قرار دارند و این حرکتی بنیادین و نوپاست.

صفری با اشاره به این که یکی از برنامه های ما تشویق و سوق دادن مردم به سمت مطالعه می باشد، ادامه داد: امور قرآنی و دینی باید در راس کار کانون های فرهنگی هنری مساجد باشند، زیرا تاثیرات قرآن بر روی جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با تاکید بر این که طرح «ربیع القرآن» برای استقبال از ماه رمضان در کرمانشاه اجرا شد، گفت: طرح ۱۴۵۱ هم که یک طرح قرآنی کشوری است، در کانون های استان برابر با آئین نامه پیگیری و در حال اجرا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha