جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار با خانواده شهدای اسلام آبادغرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب گفت: امنیت امروز مرهون رشادت رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است، لذا باید هرگز اجازه ندهیم روحیه ایثار و شهادت طلبی در جامعه کم رنگ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، شب گذشته در دیدار طلاب و اساتید مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با برخی از خانواده های معظم شهدا، با اشاره به جایگاه والای شهدا در این دنیا و آخرت، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می فرمایند:« وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ؛ کساني را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار، بلکه زنده‏اند و نزد پروردگارشان به ايشان روزي مي‏ دهند». ( سوره آل عمران ـ آیه 169)

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب گفت: اگر امروز در جامعه شاهد امنیت بالایی در منطقه هستیم، بی شک این امنیت مرهون رشادت رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم است، لذا باید هرگز اجازه ندهیم روحیه ایثار و شهادت طلبی در جامعه کم رنگ شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان خارجی و داخلی به دنبال کم رنگ کردن راه شهدا و آرمان آنها هستند، تصریح کرد: باید گفت تا زمانی که این ملت در مسیر ولایت فقیه و به ارزشهای اسلامی و آرمانهای امام راحل و شهدا پایبند هستند، هرگز به این نظام آسیبی نخواهد رسید.

حجت الاسلام کرمی نیا ادامه داد: دشمنان این نظام دهه هاست که به دنبال دسیسه و توطئه علیه این نظام و ملت اسلامی هستند، ولی خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری معظم له تاکنون توطئه های بدخواهان نظام نقش بر آب شده است.

گفتنی است در این برنامه، با خانواده های شهیدان شرفی، پورحیدریان، باقری دیدار و گفت وگو شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha