جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار اعضای مؤسسه جهادی فرهنگی عباد قم با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان باید خوشی‌های خود را طوری تنظیم کند که در مسیر خیر باشد، گفت: عناوین و القاب دردی را دوا نمی‌کند و بزرگان دین اسلام و کسانی که به جایی رسیده اند براساس انسانیت بوده است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، ظهر امروز در دیدار دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای زن مجاهد مسلمان در بیرجند با بیان اینکه موجودات عالم یک مسیر و سیری را از سمت نقص به کمال طی می کنند، گفت: انسان اراده دارد و جنبه انسانی ما در همین اراده داشتن است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان می تواند به دلیل داشتن اراده روی هر موضوعی تصمیم گیری کند، گفت: انسان بیشتر طالب کمال است تا طالب لذت و کمال برای انسان از همه چیز بالاتر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان به دلیل اینکه طالب کمال است بیشتر به خیرش می اندیشد، گفت: افرادی که طالب کمال نیستند، ملاک آنها بیشتر خوش آمدن است، ولذا اصل برای آنها رفاه دنیایی می شود، اما خیر در رفاه نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه انسان باید خوشی‌های خود را طوری تنظیم کند که در مسیر خیر باشد، گفت: بزرگان دین اسلام و کسانی که به جایی رسیدند اینها براساس انسانیت، راه را انتخاب کرده و بعد سیر کردند و به این مراحل رسیدند.

وی با بیان اینها عناوین و القاب دردی را دوا نمی‌کند، گفت: در این آخرالرمانی که فتنه ها زیاد شده است و تهاجم های فرهنگی وجود دارد، بسیار جای خوشحالی است که در جامعه ما به برکت اسلام و اسوه هایی همچون ائمه معصوم(ع) و پیامبران، امروز  حرکت های امیدوار کننده رو به کمال داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید عمر را غنیمت شمرد و آن در راه خیر رساندن به دیگران استفاده کرد، چراکه عمر انسان دوباره تکرار نمی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha