جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید جواد موسوی هوایی،  با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حوزه های علمیه را ستون فقرات نظام اسلامی خواند و با تاکید بر ضرورت دشمن شناسی حوزویان، گفت: شرط اول برای مقابله با هر دشمنی، شناخت خود دشمن و بعد ابزار و نیروهای اوست.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار مديران كل سازمان تبليغات اسلامي استان هاي شرق كشور با بیان اینکه همه امور از جمله اقتصاد و سیاست در فرهنگ تعریف می شود، گفت: انسان یک موجود فرهنگی است و دین هم به معنی صحیح آن یک نسخه فرهنگی و بی‌دینی‌ها نیز انحراف است.

وی با بیان اینکه علما و روحانیون باید محاسن کلام اهل بیت(ع) را برای مردم تبیین کنند، افزود: امروز دنیا به همه تجهیزات نظامی و تبلیغاتی مجهیز شده است و دشمن در راستای اهداف خود از همه زمینه ها استفاده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن متاسفانه از طریق نظامی به کشورها حمله می کند و آنها را به خاک و خون می کشد، اما از طریق رسانه هایی که در اختیار دارد این وحشی گری ها را به نام اسلام وانمود می کند، گفت: هدف اصلی دشمن این است که اسلام را خشن در بین اذهان عمومی در جهان جلوه دهند و از این طریق به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه نشانه اصلی دشمن سمت برنامه های فرهنگی است که با ظاهر مختلف آن را به نمایش می گذارند، گفت: شرط اول برای مقابله با هر دشمنی، شناخت خود دشمن و بعد شناخت ابزار و نیروهای انها است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر کارخانه و یا چیز دیگری خراب شود، می توان آن را جایگزین کرد اما اگر فرهنگ کشوری به غارت برود، قابل جبران نیست، گفت: مواظب باشیم که در این برهه حساس چشم‌مان را خواب نبرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حوزه های علمیه ستون فقرات نظام هستند، افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران نهادهای تعریف شده ای در کشور به وجود آمده است که در حوزه های مختلف کار می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha