شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه تاریخ ما پر از زن های شایسته است که با تمام شرایط سختی که داشتند، سنگر مادر بودن را حفظ کردند، گفت: سنگر مادر، مهمترین سنگر در جامعه است که باید برای حفظ آن تلاش شود تا دشمن به این سنگر آسیب نزند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در ديدار با اعضاي جمعيت بانوان فرهيخته فعال در عرصه ديني با بیان اینکه اقداماتی که بانوان در حوزه دین و فرهنگ انجام می دهند، ارزشمند است، گفت: سنگرهای فرهنگی را در مقابل دشمن تقویت کنید، چون اگر فرهنگ کشوری به غارت برود، دیگر چیزی نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه امکانات روز دنیا از جمله فضای مجازی همانند تیغ دو لبه است که ضرر و فایده دارد، افزود: اگر از امکانات نوین برای حوزه دین استفاده شود، کمک به تعالی انسان هاست، وگرنه که اگر باعث شود که افراد به انحراف کشیده شوند، مضر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در راه شناخت دین، مقام زن و مرد مطرح نیست، گفت: آنچه در این راه مهم است سیر الی الله و رشد معنوی انسان است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن متاسفانه از طریق فرهنگ و بی حجابی بانوان سعی در ضربه زدن به کشور را دارد، گفت: فرانسوی ها برای سلطه بر الجزایر به حوزه فرهنگ و ارزش های اسلامی روی آوردند و در مورد بانوان به خصوص عفاف و حجاب سرمایه گذاری زیادی کردند و گفتند اگر بتوانیم بانوان را از ارزرش های اسلامی جدا کنیم بر آن کشور مسلط خواهیم شد.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ هر کشوری روی حوزه بانوان تاکید زیادی دارد، خطاب به بانوان فعال فرهیخته استان، گفت: سنگری که در آن فعالیت می‌کنید را حفظ کرده، چرا که دشمن برای ضربه زدن به حوزه فرهنگ و بانوان از همه راه‌ ها کار می‌کند.

وی با بیان اینکه تاریخ ما پر از زن های شایسته است که با تمام شرایط سختی که داشتند، سنگر مادر بودن را حفظ کردند، گفت: سنگر مادر، مهمترین سنگر در جامعه است که باید برای حفظ آن تلاش شود تا دشمن به این سنگر آسیب نزند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز برخی از دختران و خواهران ما ناخواسته و از روی بی اطلاعی تحت تاثیر رسانه های مجازی و بیگانه قرار می گیرند و نسبت به عفاف و حجاب کم توجهی می کنند، گفت: اینها چون از روی ناآگاهی نسبت به حیله های دشمن است، قابل اصلاح است و این وظیفه ماست که دختران و پسران را از نقشه دشمن آگاه کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha