جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ایست های بازرسی مسجدالاقصی

حوزه/ کابینه امنیتی اسرائیل تصمیم گرفته دروازه های بازرسی الکترونیک را از ورودی های مسجدالاقصی بردارد و به جای آن دوربین های هوشمند نصب کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کابینه امنیتی اسرائیل تصمیم گرفته دروازه های بازرسی الکترونیک را از ورودی های مسجدالاقصی بردارد و به جای آن دوربین های هوشمند نصب کند.

این تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی پس از آن صورت گرفت گه مسلمانان قدس و شخصیت های اسلامی قدس از پذیرفتن دروازه های بازرسی الکترونیک در ورودی های مسجدالاقصی خودداری کردند و حاضر نشدند از این دروازه ها عبور کنند و اعلام کردند عبور از این دروازه ها به منزله پذیرفتن سلطه صهیونیست ها بر مسجدالاقصی است.

شبکه هفتم عبری اعلام کرده که نیروهای اشغالگر از شب گذشته نصب دوربین های هوشمند را در باب الاسباط آغاز کرده اند.

بیانیه دفتر نتانیاهو

دفتر نتانیاهو نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد این تصمیم کابینه امنیتی اسرائیل در پاسخ به درخواست پلیس اسرائیل صورت گرفته است تا اختلاف و بحران ایجاد شده در قدس برطرف شود و از این رو دروازه های بازرسی الکترونیک برداشته شده و به جای آن دوربین های پیشرفته و هوشمند نصب می شود و علاوه بر این تدابیر اضافی امنیتی برای تامین سلامت نمازگزاران در نظر گرفته می شود.

شبکه هفتم عبری ادامه داد: بودجه سنگین معادل 100 میلیون شیکل برای اجرای طرح نصب دوربین های امنیتی در نظر گرفته شده است و قرار است این دوربین ها در مدت 6 ماه نصب شوند.

منابع عبری می گویند این دوربین های هوشمند امنیتی می توانند تمام آنچه را که در داخل مسجد پنهان شده کشف کنند و این دوربین ها نه تنها در مسجدالاقصی، بلکه در تمام نقاط قدس نصب خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha