جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
كاروان پیاده روی بهشت تا بهشت

حوزه/ چهاردهمین کاروان پیاده روی حرم مطهر امام رضا (ع)، حامل پرچم متبرک حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران در پانزدهمین روز از حرکت خود با استقبال پرشور مردم ظهر امروز وارد شهرستان سبزوار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، چهاردهمین کاروان پیاده روی حرم مطهر امام رضا (ع)، حامل پرچم متبرک حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران در پانزدهمین روز از حرکت خود با استقبال پرشور مردم ظهر امروز وارد شهرستان سبزوار شد.
بر اساس این گزارش، کاروان "بهشت تا بهشت" که همزمان با ولادت با سعادت کریمه اهل بیت (س) و آغاز دهه کرامت حرکت خود را از حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران شروع کرده بود پس از پانزده روز پیاده روی وعبور از شهرهای گرمسار، سمنان، دامغان وشاهرود به شهرستان سبزوار رسید.
پرچم متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه "س" و پرچم مسجد مقدس جمکران و جمعی از خادمین آستانه کریمه اهل بیت"س" نیز در قالب کاروان "سفیران کریمه"، چهاردهمین کاروان پیاده روی حرم مطهر امام رضا "ع" را تا مشهد الرضا همراهی می کنند.
حضور در مرقد مطهر امام زاده شعیب (ع) شهرستان سبزوار و برگزاری مراسم ویژه مذهبی با حضور مردم این شهرستان از مهمترین برنامه های کاروان "بهشت تا بهشت" در سبزوار است.
بر اساس برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته چهاردهمین کاروان پیاده‌روی حرم امام رضا(ع) با شعار «لبیک یا امام» قرار است پس از عبور از سبزوار و نیشابور در بیست و سوم مرداد همزمان با ایام زیارتی آقا علی بن موسی الرضا(ع) به حرم مطهر ثامن الائمه علیهم السلام برسد.
همچنین پیش بینی می شود با توجه به ایام پایانی چهاردهمین کاروان پیاده روی حرم امام رضا (ع) از ایستگاه نیشابور رفته رفته بر تعداد اعضای کاروان بهشت تا بهشت افزوده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha