دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ الازهر

حوزه/ در چارچوب مقدمات برگزاری کنفرانس بین المللی فلسطین توسط الازهر، روز گذشه احمد الطیب شیخ الازهر با جمعی از شخصیت های فلسطینی دیدار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» روز گذشته احمد الطیب شیخ الازهر با جمعی از شخصیت ها و فعالان مسائل فلسطین دیدار کرد.

این دیدار در چهارچوب آمادگی برای بزگزاری کنفرانس بین المللی فلسطین صورت گرفت که قرار است توسط الازهر و مجلس حکمای مسلمان، در سال جاری و با هدف یاری فلسطین برگزار شود.

برخی منابع الازهر گفته اند در این دیدار شخصیت هایی مانند دکتر محمود الهباش وزیر اوقاف سابق فلسطین، دکتر ماهر خضیر قاضی فلسطینی، شیخ جمال ابو الهنود امام جماعت سابق الاقصی، یوسف ادعیس مفتی سابق قدس و مهندس عماد الفالوجی وزیر ارتباطات سابق فلسطین حضور داشتند.

الازهر در 25 جولای گذشته اعلام کرد بنا دارد کنفرانسی بین المللی برگزار کند که در آن، تصمیم های مهمی درباره فلسطین گرفته خواهد شد و در این زمینه تا کنون با سازمان ها و هیئت های مربوط به این مساله تماس هایی برقرار شده است.

این کنفرانس پس از آن برگزار می شود که صهیونیست ها به تازگی به مسجدالاقصی و قدس شریف دست اندازی کرده و تلاش کردند مدیریت مسجدالاقصی را از مسلمانان بگیرند که با مقاومت اهالی قدس روبرو شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha