پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 جشنواره ملی «آیات»

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: دومین جشنواره ملی آیات با موضوع شعر قرآن و عترت، دی ماه امسال در این استان برگزار خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از لرستان، حجت الاسلام حمیدرضا حنان، ظهر امروز در اولین جلسه شورای برنامه ریزی جشنواره ملی آیات قرآن و عترت، در خرم آباد، گفت: برای باشکوه برگزار شدن جشنواره ملی آیات قرآن و عترت باید از ظرفیت فعالان حوزه قرآن و شعرای استان استفاده شود.

وی با بیان این که فراخوان شرکت در جشنواره  آغاز شده و علاقه مندان به شرکت در این دوره از جشنواره، می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند، خاطر نشان کرد: برای ارتقای فرهنگ قرآنی در جامعه و برگزاری هدفمند جشنواره ملی آیات، می توان از ظرفیت های کانون های مساجد و انجمن قرآن و عترت در استان استفاده کرد.

 احمدی،مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز با اشاره به این که این اداره کل هر سال برنامه های هفته قرآن و عترت، جشن رمضان و جشنواره آیات را برگزار می کند، گفت: دی ماه امسال نیز استان لرستان میزبان برگزاری دومین دوره جشنواره ملی آیات شعر قرآن خواهد بود.

وی در پایان با بیان اینکه تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این جشنواره در استان صورت گرفته، بیان داشت: برای برگزاری باشکوه و حضور گسترده شاعران و علاقه مندان علاوه بر تبلیغ در فضای مجازی، بانک اطلاعاتی شاعران حوزه قرآن و عترت نیز جمع آوری شده است.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha