چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 422771
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
تلبس

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری جشن عمامه گذاری ۴۵ نفر از طلاب مدارس علمیه استان، در روز عید سعید غدیر خم، خبر داد.

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه طلاب با ملبس شدن به لباس روحانیت، تبلیغ عملی خود را در جامعه بصورت رسمی آغاز خواهند کرد، گفت: طلاب باید با معمم شدن، وظیفه و رسالت خود را در جامعه به نحو احسن انجام دهند .

وی خاطر نشان کرد: روز عید سعید غدیر 45 نفر از طلاب مدارس علمیه استان لرستان پس از گذراندن پایه 5 و دارا بودن شرایط تبلیغ و همچنین شرکت در کارگاه تلبس، با حضور مسئولان حوزه استان به لباس سربازی خدمت به دستگاه اهل بیت (ع) ملبس خواهند شد .

معاون تهذیب حوزه علمیه اسنان لرستان با بیان اینکه طلاب با پوشیدن این لباس باید ازلحاظ اخلاقی و رفتاری برای افراد جامعه بویژه جوانان الگو باشند گفت:طلاب باید با سعه صدر، اخلاق نیکو و روی گشاد در جهت جذب جوانان به مساجد، هیئات مذهبی و برنامه های دینی همتی والا داشته باشند.

حجت الاسلام پیرمحمدی در پایان با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان باید پس از ملبس شدن با حضور مستمر خود در محافل و مجالس گوناگون به تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت (ع) بپردازند، گفت: لباس روحانیت لباس خدمت به قرآن و عترت است و باید با پوشیدن این لباس خدمت تبلیغی مضاعف شود.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha