پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام پنام

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از رشد سه برابری آثار طلاب لرستانی به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی(ره) نسبت به سال گذشته خبر داد.

حجت الاسلام کامران پنام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که ارزیابی های اجمالی 420 اثر رسیده در دو بخش خواهران و برادران مدارس علمیه استان لرستان به پایان رسیده است و از این تعداد 35 اثر به اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی (ره) راه پیدا کرده است ، بیان داشت: مرحله اختتامیه این جشنواره هفته آینده با حضور مدیران، اساتید وطلاب شرکت کننده حوزه استان لرستان برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام کامران پنام با اشاره به اینکه این آثار در سطوح 1،2،3و 4 حوزه از مدارس علمیه خواهران و برادران استان ارزیابی  شده، خاطر نشان کرد: آثاربرتر رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی (ره) در سه قالب کتاب، مقاله و پایان نامه تجلیل خواهد شد .

وی با بیان اینکه تمام آثار رسیده به جشنواره قابل تقدیر و قابل تحسین هستند، یادآور شد : در اختامیه این مراسم از دو مدرسه در حوزه های خواهران و برادران نیز تقدیر بعمل خواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین آثار رسیده به جشنواره علامه حلی (ره) حوزه بردران مربوط  به طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) (سفیران هدایت ) خرم آباد و در حوزه خواهران مربوط به طلاب مدرسه علمیه معصومیه (س) خرم آباد می باشد .

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان کشف استعدادهای برتر در زمینه های علمی پژوهشی، گردآوری آثار پژوهشی و جهت دهی به استعدادهای برتر طلاب خوش ذوق و اهل قلم را از جمله مهمترین اهداف برگزاری جشنواره علامه حلی (ره) حوزه های علمیه برشمرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha