سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ترنم آسمانی

حوزه/ فراخوان دومین جشنواره سراسری آواها و نواهای دینی آیات با عنوان «ترنم آسمانی» در بخش های اجرای زنده، تولیدات استودیویی و ویژه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، این جشنواره در ٨ رشته برگزار می شود که بخش اجرای زنده شامل رشته های همخوانی قرآن کریم، اجرای تواشیح و مدیحه سرایی و همچنین ابتهال است؛ بخش تولیدات استودیویی نیز شامل رشته های تولیدات آکاپلا، تولیدات موسیقایی، تولیدات زبان های خارجی و تولیدات انشاد فردی است.

همچنین به منظور پاسداشت فرهنگ ایثار و دفاع از حریم ولایت و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافعین حرم، بخش ویژه این جشنواره با موضوع «شهدای مدافع حرم» برگزار می شود.

آثار ارسالی به جشنواره باید در مضامین و موضوعاتی همچون وحدت و انسجام امت اسلامی، پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص)، مدح و منقبت و سیره اهل بیت(ع)، سبک زندگی اسلامی، فرهنگ ولایت، شهادت و ایثار، مهدویت و فرهنگ انتظار و ... باشد.   

مهلت ارسال آثار تا تاریخ ١٠ آبان ماه سال جاری اعلام شده است، بخش نهایی و اختتامیه دومین جشنواره سراسری ترنم آسمانی نیز در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، آگاهی از ضوابط آثار ارسالی و همچنین ثبت نام به پایگاه اینترنتی این جشنواره به نشانی www.TarannomeAsemani.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی «ترنم آسمانی» از سلسله جشنواره های هنری قرآنی «آیات» با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha