یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی موسسه آموزش عالی تربیت مدرس حوزه

حوزه/ با حضور قائم مقام حوزه های علمیه در امور استان ها، مراسم آغاز سال تحصیلی موسسه آموزش عالی تربیت مدرس حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مراسم آغاز سال تحصیلی موسسه آموزش عالی تربیت مدرس حوزه با مدیران حوزه و اساتید از جمله آیت الله فقیهی، حجت الاسلام والمسلمین فاضل، حجت الاسلام والمسلمین رضانژاد و.... در این موسسه بزگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام ولی، معاون موسسه آموزش عالی تربیت مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به این مطلب که تا کنون 265 نفر در این مرکز فارغ التحصیل شده اند گفت:  آیت الله فقیهی وحجت الاسلام والمسلمین حقجو نقش غیر قابل انکاری در پی ریزی این مرکز داشتند و این مرکز امروز به یکی از خوش ثمرترین مراکز حوزوی کشور مبدل شده است.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فاضل، مسئول مرکز امور صیانتی و مدیر این موسسه از دیگر بخش های این مراسم بود که وی در سخنانی با بیان اهمیت خلق و خوی و زی طلبگی اساتید جوان گفت: آنچه امروز همه این اساتید و علمای بزرگ را زبانزد خاص و عام کرده است، خلق خوش وحسن و خداباوری و عامل بودن آنها بوده و این رویه باید در شما طلاب و اساتید جوان نیز پیگیری شود.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین غفوری قائم مقام حوزه های علمیه،  آخرین بخش این مراسم بود که وی نیز در سخنانی به ذکر اهمیت زی طلبگی و رعایت اصولی چون اخلاق و خلوص نیت برای فعالیت اثربخش در امر تدریس و تعلیم پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha