پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عمامه گذاری طلاب قزوین

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین گفت: مراسم معنوی عمامه گذاری ۲۵ نفر از طلاب مدارس علمیه استان قزوین وبا حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام عباس افشار در جلسه هماهنگی برنامه های عید غدیر خم در مدیریت حوزه علمیه استان، گفت: مراسم عمامه‌گذاری در هفته جاری با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، مدیریت حوزه علمیه و جمعی از اساتید و طلاب در سالن اجتماعات مسجد النبی(ص) برگزار می‌شود.

وی افزود: طلاب حوزه‌های علمیه بعد از 5 سال تحصیل در حوزه و کسب صلاحیت اخلاقی از معاونت حوزه و توان پاسخگویی به سوالات مردم می‌توانند ملبس به لباس روحانیت شوند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: معمولا در اعیاد اسلامی در حوزه‌های علمیه سراسر کشور مراسم عمامه‌گذاری با حضور طلاب، اساتید، مراجع و علما برگزار می‌شود که این مراسم در شهر قم توسط مراجع عظام انجام می‌شود.

وی  اضافه کرد: طلاب حوزه علمیه بیش از همه باید در تمام امور زندگی خود تقوا را در اولویت قرار داده و ارتباط خود را با مردم و جوانان بیشتر کنند تا بتوانند پاسخگوی شبهات دینی مردم باشند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین  تصریح کرد: طلاب بعد از اینکه ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند با قرائت سوگندنامه، سوگند یاد می‌کنند که به عنوان سربازی فداکار تا آخرین نفس در راه اسلام وفادار باقی بمانند.

یادآوری می شود مراسم عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه قزوین –روز چهارشنبه هفته جاری  ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha