پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام غلامرضا قندهاری - سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه واقعه عید سعید غدیر خم باید بازسازی شود، بر لزوم بازخوانی و توجه مسلمانان به خطبه غدیر تأکید کرد.

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به عید سعید غدیر خم اظهار داشت: در روز عید سعید غدیر خم پیامبراکرم (ص) به‌فرمان خداوند متعال امیرالمؤمنین امام علی (ع) را به‌عنوان ولی جامعه اسلامی و جانشین پس از خود معرفی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: در روز عید سعید غدیر خم دین اسلام کامل و نعمت و حجت خداوند متعال بر همگان تمام شد تا جامعه ولی حکومت اسلامی و جانشین پس از پیامبراکرم (ص) بشناسد.

وی با تأکید بر لزوم توجه مسلمانان به خطبه غدیر افزود: مضامین خطبه غدیر خم سراسر معارف است که باید این خطبه مهم برای جوانان و نوجوانان جامعه تشریح شود و درصورتی‌که غدیر خم به‌درستی در جامعه تبیین شود بسیاری از شبهات پیرامون غدیر رفع می‌گردد.

حجت‌الاسلام قندهاری با اشاره به اینکه رویداد و واقعه غدیر خم باید بازسازی شود، خاطرنشان کرد: باید با بازسازی رویداد و واقعه غدیر خم و بازخوانی خطبه غدیر برای جوانان و نوجوانان آنان را از سرگذشت این رویداد مهم در تاریخ اسلام آگاه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha