جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اخلاق

رئیس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان درباره شماره اخیر فصلنامه اخلاق گفت: شماره ۴۶ این فصلنامه با محوریت مقالاتی از جمله «حقوق اخلاقی و جایگاه آن در فضای مجازی» و «چالش های اخلاقی سرگرمی در سبک زندگی اسلامی» چاپ شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حسن سراج زاده، رئیس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: فصلنامه «اخلاق» رتبه علمی ترویجی خود را در سال 1391 از شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور دریافت نموده است.

وی با بیان این که هفت مقاله در این شماره به چاپ رسیده است، بیان کرد: «الگو وارهی توحید محور؛ الگویی متعالی برای تبیین فقر و بحران های محیط زیست»، «حقوق اخلاقی و جایگاه آن در فضای مجازی» و «چالش های اخلاقی سرگرمی در سبک زندگی اسلامی» برخی از عناوین مقاله های چاپ شده در این شماره فصلنامه می باشند.

رئیس پژوهشکده الهیات و خانواده عنوان کرد: این فصلنامه به صورت منظم هر فصل توسط پژوهشکده الهیات و خانواده  پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آماده و چاپ می‌شود.

حجت الاسلام سراج با دعوت از استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته برای ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق  به ویژه اخلاق اجتماعی و اخلاق خانواده، فصلنامه را در تحقق اهداف فصلنامه یاری رسانند.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک می توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه  به نشانی www.Aakhlagh.Morsalat.ir، پایگاه اینترنتی مرسلات www.Morsalat.ir، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام www.isc.gov.ir  و پایگاه مجلات تخصصی نور  www.noormags.irمراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha