جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قنبری - المصطفی

حوزه/ بودائیان افراطی و تندور میانمار، امروزه به همان تعالیمی عمل می کنند که داعش و گروهک های تکفیری از مستکبرین و استعمارگران فرا گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین قنبری در جلسه بازدید سفیر تایلند از موسسه زبان و فرهنگ شناسی المصطفی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های جامعه المصطفی العالمیه خاطرنشان کرد: جامعه المصطفی به عنوان نهادی علمی در راستای ایجاد تعامل و تعمیق روابط میان ملت ها، مذاهب و ادیان گام های موثری برداشته است.

وی در ادامه با تأکید بر این که جامعه المصطفی همواره به دنبال ایجاد و تقویت روابط صمیمانه و همکارهای سازنده با مراکز علمی جهان است، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود سیاست های استکباری و دسیسه های استعماری دشمنان بشریت، خشونت های عصر کنونی با هدف دین ستیزی در قالب مذهب و قومیت ظهور و بروز می یابد.

معاون ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی در ادامه ضمن ابراز تأسف از کشتار مسلمانان در میانمار تصریح کرد: بودیسم اصیل همیشه دنبال صلح و دوستی است؛ متأسفانه عده ای افراطی با زدن نقاب دین بر چهره، به دنبال ارائه چهره ای خشن ازبودیسم اصیل در میان جوامع بشری هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قنبری به انعکاس تفاسیر افراطی و غیر الهی از دین در میان گروه های تندروی مذهبی اشاره نمود و ابراز داشت: بودائیان افراطی و تندور میانمار، امروزه به همان تعالیمی عمل می کنند که داعش و گروهک های تکفیری از مستکبرین و استعمارگران فرا گرفته اند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha