پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: قرآن کریم در واقع کتاب انقلاب حسینی است، چرا که قیام اباعبدالله الحسین(ع) با همه وجوه و ابعادش منطبق با کلام الهی صورت پذیرفت، بنابراین کتاب نهضت عاشورا و دکترین قیام سیدالشهداست.

به گزازرش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، ظهر امروز در جلسه شورای عالی قرآن به اهمیت انس با قرآن اشاره کرد و گفت: دین اسلام دین جهانی و ابدی بوده قرآن نیز کتابی است که برای همه مردم عالم بشر خواهد بود.

وی، قرآن را مفیدترین و تأثیرگذارترین نقطه هدایت انسانیت و بشریت دانست و ادامه داد: قرآن کتابی است که در میان مسلمانان قداست ویژه و خاص دارداما هرکس به سمت و سوی آن آمده مجذوب این کتاب نورانی شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که  بهترین منبع علم و اخلاق است، تصریح کرد:  قرآن داروی شفابخشی است که همه امراض روحی و روانی بشر را درمان می کند و بهترین کتاب سبک زندگی است.

وی، قرآن را مفیدترین و تأثیرگذارترین نقطه هدایت انسانیت و بشریت دانست و گفت: قرآن کتاب انسان سازی و خداشناسی است و اگر قرآن نبود، باب شناخت خداوند برای همیشه بسته بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: جامعه با اخلاق و قرآنی، جامعه ای است که در آن صداقت، درستی و مسایل اخلاقی حاکم است و به واسطه آن همه به تعالی و رشد می رسند. همچنین انس با قرآن و استفاده از آموزه های این کتاب آسمانی بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

حجت الاسلام نعمت الهی با اشاره به آیه سوم سوره آل عمران «نَزَّلَ عَلَیْکَ الْکِتَابَ بِالْحَقِّ مُصَدِّقًا...»، بیان داشت: قرآن کریم در واقع کتاب انقلاب حسینی ست، چرا که قیام اباعبدالله الحسین(ع) با همه وجوه و ابعادش منطبق با کلام الهی صورت پذیرفت، بنابراین کتاب نهضت عاشورا و دکترین قیام حسینی قرآن کریم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha