شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام بی آزار

حوزه/ صهیونیست ها همایشی به نام بازخوانی هویت شیعه برگزار کردند تا بفهمند، چرا انقلاب اسلامی ایران بعد از ارتحال امام خمینی(ره) هنوز ادامه دارد و پویاست؟! آنها به این نتیجه رسیدند که تشیع ایرانی دو بال دارد و در افقی با این دو بال حرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، صبح امروز در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین در اصفهان، گفت: این که می گوییم "کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا" یعنی آن که  تجلی عاشورا به اوج خود رسید و به علت اینکه عاشورا پیوند خورده با قرآن است، تاریخ مصرف و انقضاء ندارد و در هر زمانی که مسائل روز را بر قرآن عرضه بداریم خط و جبهه و جایگاه خود را پیدا می کنید.

وی، فرهنگ ابتذال را در مقابل فرهنگ انتظار دانست و افزود: فرهنگ ابتذال، دنیا را کاملا نقد برای مردم معرفی می کند و اصل آخرت و توجه به معنویت را تعطیل می داند و غفلت ایجاد می کند و می گوید برای رسیدن به اهداف مالی باید تماتم قداست ها را از ریشه زد!

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: صهیونیست ها در سال 68 همایشی به نام بازخوانی هویت شیعه برگزار کردند تا بفهمند، چرا انقلاب اسلامی ایران بعد از ارتحال امام خمینی(ره) هنوز ادامه دارد و پویاست؟! آنها به این نتیجه رسیدند که تشیع ایرانی دو بال دارد و در افقی با این دو بال حرکت می کند، که هیچ تحریمی بر آنها اثر نمی کند، یکی از آنها بال سرخ  شهادت طلبی حسینی و دیگری بال سبز انتظار مهدوی است .

وی با اشاره به این که تمام تلاش دشمنان، ضربه زدن به مهدویت است، در تبیین مسئله شهادت طلبی ابراز داشت: کسی در راه دین شهید می شود که دنیا زده نباشند و از حب دنیا بگذرد که دل کندن و رفتن برایش راحت باشد، شهدایی که همه چیز را گذاشتند و رفتند، فقط سربندشان یا حسین(ع) نبود، بلکه آنها سرشان بند فرهنگ عاشورا بود.

کارشناس دینی گفت:  شهدا در موقع خداحافظی به همسر و فرزند خود نگاه نکردند که حب و علقه آنها، مانع سلوک و رفتنشان به جهاد نشود و حال ما در کشور آقازاده هایی داریم که بنده زاده تربیت نشده اند و فقط مدافع منافع مالی خود هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha