جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه/ جنبش حق گفت: زندانیان زندان های نظام بحرین، همچون گروگان هایی هستند که در معرض شکنجه و فجیع ترین ظلم ها قرار دارند و زندان هایی که این انقلابیون در آن به سر می برند، از بدترین زندان هایی است که سرشار از محرومیت و ظلم و ستم است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جنبش حق بحرین امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای در شبکه های اجتماعی، شکنجه و آزار و اذیت زنانیان انقلابی بحرین توسط ماموران آل خلیفه را محکوم کرد.

عبدالغنی خنجر سخنگوی این جنبش در این بیانیه نوشت: زندانیان زندان های نظام بحرین، همچون گروگان هایی هستند که در معرض شکنجه و فجیع ترین ظلم ها قرار دارند و زندان هایی که این انقلابیون در آن به سر می برند، از بدترین زندان هایی است که سرشار از محرومیت و ظلم و ستم است.

وی با دعوت مردم به پویش زندانیان بحرین را نجات دهید(أنقذوا سجناء البحرين) گفت: تمام زندانیان بحرین در معرض ظلم و ستم و شکنجه قرار دارند و محاکمه های آنها نیز به صورت صوری و ظالمانه برگزار می شود.

سخنگوی جنبش حق ادامه داد: نظام بحرین همچنان از ورود گزارشگران سازمان ملل به بحرین و بازدید آنها از زندانها و اوضاع بحرین واهمه دارد، زیرا مسئولان نظام می ترسند جنایت های آنها علیه زندانیان برملا شود.

وی ادامه داد: زندانیان بحرین در حال مرگ تدریجی هستند و از امکانات بهداشتی و درمانی محروم هستند و تعداد آنها در زندانها بسیار زیاد و فراتر از گنجایش زندان ها است.

خنجر در ادامه سخنان خود، سیاست انگلستان مبنی بر تعریف و تمجید و حمایت از نظام بحرین را محکوم کرد و گفت: این حمایت در حالی است که هزاران زندانی در بحرین در حال شکنجه هستند و این مایه ننگ است که کشورهایی که مدعی پیشگامی در ارزش های انسانی و آزادی هستند در برابر این همه جنایت ساکت نشسته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هفتگ IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    0 0
    اطفا عبارت هشتک در خبرها اعمال شود