پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله محسن اراکی در اجلاس علمای مقاومت در بیروت

حوزه/ همه بدانند فلسطین اشغالی آزاد خواهد شد و توطئه دشمنان در سوریه و عراق و منطقه با شکست مواجه شده است و در سال های اخیر هیچ پیروزی به نام رژیم صهیونیستی ثبت نشده است در حالی که شاهد پیروزی های پیاپی جبهه مقاومت هستیم و همه چیز زوال و سرنگونی رژیم صهیونیستی را نوید می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه از بیروت، امروز صبح آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در کنفرانس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با عنوان "فلسطین میان بیانیه بالفور و وعده الهی" در بیروت گفت: این اجلاس بیانگر مرحله ای جدید است که به فرو ریختن هیمنه استکبار جهانی منتهی خواهد شد.

وی افزود: در این اجلاس، نخبگان امت اسلامی از کشورهای مختلف با هدف مشترک مقاومت و حمایت از فلسطین و دعوت به وحدت در برابر آمریکا و استکبار جهانی گرد هم آمده اند تا از مقدسات اسلامی به ویژه مسجدالاقصی حمایت کنند و این امری مبارک و مرحله ای جدید به شمار می رود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب ادامه داد: چه آنها که می دانند و چه آنها خود را به ندانستن زده اند، بدانند که فلسطین اشغالی آزاد خواهد شد و توطئه در سوریه و عراق و منطقه با شکست مواجه شده است و در سال های اخیر هیچ پیروزی به نام رژیم صهیونیستی ثبت نشده است در حالی که شاهد پیروزی های پیاپی جبهه مقاومت هستیم و همه چیز زوال و سرنگونی رژیم صهیونیستی را نوید می دهد.

آیت الله اراکی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: استکبار جهانی به دنبال ایجاد اختلاف و انشقاق در جبهه مقاومت است و از این رو همه را دعوت می کنیم تا بار دیگر توطئه های استکبار با شکست مواجه شود.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش های استکبار برای مقابله با مقاومت در سوریه و لبنان و عراق و بحرین و یمن با شکست مواجه شده و اینها بیانگر این واقعیت است که امت اسلامی در برابر استکبار جهانی صدای واحد دارد و ما شاهد مرحله ای جدید در حمایت از مقاومت هستیم و اتحادیه جهانی علمای مقاومت نیز از تمام نخبگان جهان اسلام دعوت کرده است در صفوف به هم فشرده در کنار هم باشند تا در هر نقطه از جهان اسلام صف محکم مقاومت را مشاهده کنیم.

آیت الله اراکی در ابتدای سخنان خود پیام رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای به اجلاس بین المللی علمای مقاومت را که خطاب به شیخ ماهر حمود دبیرکل این اتحادیه نوشته شده بود قرائت کرد.

اجلاس بین المللی علمای مقاومت

اجلاس بین المللی علمای مقاومت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha