جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: امروز فرهنگ بسیجی در برابر سیاست های استکباری کشورهای غربی به خصوص آمریکاست و این آزادگی بدان جهت است که مختصات فرهنگ بسیج برگرفته از قیام امام حسین (ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در همایش بزرگ طلاب و روحانیون بسیجی استان قزوین، گفت: بسیج ابتدا با اهداف ایفای نقش مکمل برای نیروهای نظامی توسط  رهبر کبیر انقلاب ایجاد شد، اما در ادامه با نهادینه شدن فرهنگ بسیجی، نظام جمهوری اسلامی ایران توانست قوام و دوام خود را تضمین کند.

وی افزود: فرهنگ بسیجی همان فرهنگ عاشورایی است که هرساله در ماه محرم آن را مرور می کنیم و درس هایی از جمله ایثار، شهادت، عزت، جوانمردی، استکبار ستیزی را در ذهن خود یادآوری می کنیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد: بسیج در تداوم انقلاب و مقاومت ۸ ساله دفاع مقدس نقش اساسی ایفا کرد و قوام و دوام انقلاب اسلامی را طی دهه های گذشته برعهده داشته و بعد از جنگ تحمیلی در عرصه های مختلف شاهد تجلی این فرهنگ بودیم.

حجت الاسلام  مصطفایی با بیان این که  آنچه که در برابر نیروهای تکفیری ایستاد و وحدت نیروهای مردمی در عراق و سوریه را رقم زد، فرهنگ بسیجی بود، خاطرنشان کرد:  فرهنگ بسیجی بود که رزمندگان اسلام را در برابر داعش تا به دندان مسلح شده از سوی آمریکا و آل سعود، به پیروزی رساند و موجب شکست این عامل استکباری شد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ بسیجی در برابر سیاست های استکباری کشورهای غربی به خصوص آمریکا، در دنیا ایستاده است و این آزادگی بدان جهت است که مختصات فرهنگ بسیج برگرفته از قیام امام حسین (ع) است.

وی اظهار کرد: فرهنگ بسیج روح حماسه و ایثار برای رسیدن به زندگی عزتمند و پاک شدن از آلودگی های کفر، الحاد و نفاق همراه با رشد و بالندگی در تمامی عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و نظامی را پیش روی  تمامی انسان های آزادی خواه و عدالت طلب قرار می دهد.

حجت الاسلام  مصطفایی در پایان با اشاره به این که بسیجی با ایمان و اعتقاد و باورقلبی در تمامی عرصه ها حضور پیدا می کند، گفت: بسیج مولود انقلاب است و اهداف بسیج و وظایف و رسالت‌های آن همراه با سیاست انقلاب تعیین و تعریف می‌شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha