سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
 نشست بصیرتی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: امروز در شرایط بسیار حساس منطقه و جهان به ویژه دنیای اسلام و با توجه به برنامه ریزی دشمنان و توطئه های دنیای استکبار، تنها راه عبور از بحران ها و مشکلات در جامعه اسلامی تبعیت محض از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم لیلا احمدی موقر، امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه زینبیه شهرستان آبیک با اشاره به اینکه دشمنان انواع تحریم را به امت اسلامی ایران تحمیل کرده‌اند، گفت: به رغم تمام تهدید‌ها و تحریم‌ها، ایران اسلامی پرقدرت در حال حرکت است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است، خاطر نشان کرد:  ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری‌های بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی و پس از آن امام خامنه‌ای به هویت واقعی خود دست یافت و هیچ‌گاه زیر یوغ دشمنان بخصوص آمریکا نرفته و نخواهد رفت.

این کارشناس حوزوی با تاکید بر این که ملت ایران استوار‌تر از همیشه پای شجره ولایت فقیه ایستاده است، تصریح کرد: امروز در شرایط بسیار حساس منطقه و جهان به ویژه دنیای اسلام و با توجه به برنامه ریزی دشمنان و توطئه های دنیای استکبار، تنها راه عبور از بحران ها و مشکلات در جامعه اسلامی تبعیت محض از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

احمدی، ولایت فقیه را رمز بقای جمهوری اسلامی دانست و افزود: پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی با درایت و رهبری بی بدیل حضرت امام خمینی (ره) و با خون هزاران شهید گلگون کفن در بهمن سال ۱۳۵۷حاصل شد و امروز تداوم آن پیروزی ها در گرو اطاعت پذیری از ولی فقیه است.

 وی خاطر نشان کرد: ماهیت انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشوراست و با فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار تداوم خواهد یافت و امروز هم به خاطر ایستادگی و مقاومت ملت شجاع و قهرمان ایران اسلامی  در برابر زیاده خواهی های دشمنان است که این گونه دشمنان را در منطقه و جهان با چالش جدی مواجه کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha