جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی میناپور - حوزه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه امروز طلاب رسالت جهانی دارند، گفت: به برکت انقلاب اسلامی طلاب به سراسر دنیا برای تبلیغ دین و آموزه های مکتب اهل بیت(ع) اعزام می شوند و پاسخگوی سوالات و شبهات مخاطبان هستند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمبن علی میناپور، امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب لرستانی، در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به اینکه حفظ شان و منزلت لباس روحانیت وظیفه طلاب است، گفت: طلاب باید همواره مراقب حفظ شان و جایگاه این لباس باشند و در تمام عرصه ها برای مردم الگو باشند .

مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه لباس مقدس روحانیت، لباس تبلیغ دین است، خاطر نشان کرد: گفتار، اعمال و اخلاق طلاب با پوشیدن این لباس برای مردم حائز اهمیت است و باید همواره الگو باشند .

وی خاطرنشان کرد: تلبس به لباس فاخر روحانیت افتخاری بزرگ است که در آستانه میلاد رسول خدا و پیام آور مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) نصیب طلاب شده است .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به اینکه طلاب باید در تهذیب نفس و کسب علم جدیّت داشته باشند، بیان داشت: طلاب باید با تلاش و کوشش در راستای کسب این دو بال برای پیشرفت و موفقیت در تبلیغ همت مضاعف داشته باشند .

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز طلاب رسالت جهانی دارند، بیان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی طلاب به سراسر دنیا برای تبلیغ دین و آموزه های مکتب اهل بیت(ع) اعزام می شوند و پاسخگوی سوالات و شبهات مخاطبان هستند .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha