جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غازی حنینه

حوزه/ رئیس جریان وحدوی النهضه لبنان پیروز های جبهه مقاومت را پیروزی علمای اسلام دانست و گفت: در گذشته رژیم صهیونیستی به عنوان یک گروه شکست‌ناپذیر در منطقه شناخته شده بود، اما مقاومت اسلامی این افسانه را باطل و ثابت کرد این رژیم هیچ قدرتی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران،‌ شیخ «غازی حنینه» در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت که پیش از ظهر امروز در حاشیه کنفرانس وحدت اسلامی، در تالار زرین هتل آزادی تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه لبنان مساحت کمی نسبت به دیگر کشورها دارد، تصریح کرد: برنامه‌ها و طرح‌های سیاسی مختلفی در این کشور دنبال می‌شود، چرا که پنج حزب و هزاران انجمن در لبنان فعالیت دارند.

رئیس جریان وحدوی النهضه لبنان اضافه کرد: لبنان به برکت همبستگی نیروهای حزب‌الله توانست رژیم صهیونیستی را بدون هیچ شرطی از صحنه خارج کند و معادله خاورمیانه جدید و نوین را از بین ببرد.

 وی با بیان اینکه اکنون کشورهای مختلف به جبهه مقاومت پیوسته‌اند، تصریح کرد: با دستاوردهای کنونی علمای مختلف اسلام در کنار مقاومت قرار گرفته و برای رسیدن به اهداف مورد نظر این جبهه در حال تلاش هستند، خط مقاومت به عنوان یک خط مکتبی و الهی حرکت خود را در مسیر حمایت از مظلومان با قدرت ادامه می‌دهد.

شیخ «غازی حنینه» با تاکید بر اینکه خط مقاومت طی سال‌های اخیر رشد بسیاری داشته است، عنوان کرد: طی این سال‌های پیروزی جبهه مقاومت در کشورهای مختلف توانسته به قدرت علمای اسلام بیافزاییم.

وی با بیان اینکه مقاومت اسلامی تاثیرات بسیاری بر مسلمانان به ویژه جوانان داشته است، تصریح کرد: بعد از اینکه رژیم صهیونیستی توانست فلسطین را اشغال کند و دولت‌های اسلامی نیز نتوانستند اقدامی انجام دهند، بیداری در میان مسلمانان به منظور بازگشت به سمت باورهای اساسی اسلام رقم زده شد.

رئیس جریان وحدوی النهضه لبنان با اشاره به اینکه اکنون بیداری اسلامی با خیزش بزرگ خود توانسته توطئه‌های استبکار جهانی را از بین ببرد، مطرح کرد: در گذشته رژیم صهیونیستی به عنوان یک گروه شکست‌ناپذیر در منطقه شناخته شده بود، اما مقاومت اسلامی این افسانه را باطل و ثابت کرد این رژیم هیچ قدرتی ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha