پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عبادی در دیدار با فرماندهان مرزبانی

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: شرط تشخیص حق و باطل از یکدیگر بصیرت است که جزو اولویت‌های اولیه برای هر مسلمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با کارکنان مرزبانی و پلیس راهور خراسان‌جنوبی گفت: باعنصر بصیرت انسان انسانیت می‌یابد  چراکه تشخیص حق و باطل جزو اولویت‌های اولیه برای هر مسلمان است.

وی، بصیرت را شرط تشخیص حق و باطل دانست، افزود: انسانی که پول‌پرست است هرگز حق را نمی‌بیند و با دنیاپرستی، خودپرستی و شهوت‌پرستی، بصیرتی اتفاق نمی افتد..

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در دنیا هر کار و مأموریتی که باید انجام دهیم بین راهی محسوب می شود و راه اصلی ما این است که بار به منزل آخرت برسانیم و این مسیر را باید با چشم باز و بصیرت  پیمود و گرنه گمراه می‌شویم، البته در راه اجرای این ماموریت، عده‌ای با گروه، طیف و وعده‌های دروغ فضا را آلوده می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: دنیا پر از ابلیس شده و آنقدر به مردم دروغ گفته‌اند که مردم منحرف شده‌اند، اما هرکس خودش هم مقصر است، زیرا اجباری برای رفتن در راه باطل وجود ندارد.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر سخن براساس حق باشد گوش دادن آن عبادت الهی و اگر منشاء ابلیس باشد، شنیدن آن عبادت ابلیس است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری درخصوص مسائل فرهنگی، گفت: غارت آن است که فکر، عقیده و فرهنگ انسان ربوده شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha