جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ تجلیل از ممتازین آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان شمالی

حوزه/آیین تلبس و عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه خراسان شمالی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، مدیر حوزه علمیه استان و جمعی از علما و روحانیون خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، آئین تلبس و عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه استان دوشنبه شب با حضور با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان، نماینده ولی‌فقیه در خراسان  شمالی، مدیر حوزه علمیه استان، ائمه جمعه و جمعی از علما و روحانیون خراسان شمالی برگزار شد.

در پایان آیین تجلیل از ممتازین آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه این استان 6 نفر از طلاب حوزه علمیه خراسان شمالی از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان  شمالی به لباس معنوی روحانیت ملبس شدند.

مدیر مدرسه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد در این آیین گفت: همه باید خدا را شکر کنیم که سرباز امام زمان (ع) هستیم مخصوصاً کسانی که امروز توفیق تلبس به لباس مقدس روحانیت را پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده اظهار داشت: حوزه علمیه خراسان شمالی دارای اساتید و علمای اهل علم و توانمندی است که طلاب جوان باید از محضر این اساتید و عالمان فرهیخته استفاده کافی را ببرند.

وی با اشاره به نقش روحانیت در ابعاد مختلف فرهنگی، تربیتی، آموزشی، پیام‌رسانی، پیشگیری از آسیب‌ها، مقابله با هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: طلابی که مسیر طلبگی را انتخاب می‌کنند با تکیه بر دو بال علم و اخلاق باید در انجام مسئولیت‌ها به‌خوبی ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha