چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ازدواج آسان

حوزه/همزمان با سالروز حضرت زهرا (س) جشن ازدواج آسان از سوی دفتر امام جمعه در بجنورد برای زوج های جوان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، همزمان با سالروز حضرت زهرا(س) جشن ازدواج آسان از سوی نهاد امام جمعه در بجنورد برای زوج های جوان برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در نشست برنامه‌ریزی گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) و جشن ازدواج آسان گفت: امسال ولادت حضرت فاطمه(س) با روز جمعه تلاقی دارد؛ بنابراین مقرر شد برنامه‌ای برای کسانی که در سال 96 ازدواج کردند در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد قبل از نماز جمعه برگزار شود.


حجت الاسلام و المسلمین ابولقاسم یعقوبی اظهار داشت: در سال جاری در کل استان ۸ هزار و 846 نفر ازدواج کرده‌اند که 2 هزار و 659 نفر از این تعداد در بجنورد هستند.


وی افزود: تصمیم گرفته شد برای این مراسم کارشناس مذهبی در حوزه ازدواج از سوی مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی دعوت شود و صدا و سیما هم برنامه‌هایی در راستای فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و پویش سبک زندگی ایرانی-اسلامی اجرا کند.


رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی و رسالت نهادهای فعال در این زمینه، ادامه داد: حجت‌الاسلام فیض‌آبادی به عنوان سخنران این مراسم در استان حضور می‌یابد.


رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی گفت: رواج ازدواج آسان به عنوان کار فرهنگی و الگودهی برای ازدواج‌های آسان و بهنگام مهم‌ترین هدف برگزاری این مراسم است.


وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در این مراسم به 110 نفر زوج شامل 220 نفر هدیه ازدواج آسان و به پنج زوج هم کمک‌هزینه کامل سفر به عتبات عالیات اهدا می‌شود.

گفتنی است، نشست برنامه‌ریزی گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) و جشن ازدواج آسان با حضور مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha