چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شریعتی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سید صدرالدین شریعتی تأکید کرد: متأسفیم که عده ای با تفرقه به آبروی اسلام چوب حراج می زنند و مردم را از اهل بیت(ع) دور می کند. دوری از ائمه اطهار(ع) حاصلی جز تأمین منافع اسرائیل غاصب، آمریکا و استکبار ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام  والمسلمین سید صدرالدین شریعتی، رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی تهران، در نخستین همایش بزرگ سادات که در سالن اجلاس سران برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن روز قیامت را روز حسرت دانست و بیان داشت: در این روز فرد به خاطر ظلمی که در حق خود کرده گرفتار فشار روانی بسیار بالایی می شود.

رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی تهران افزود: در قیامت ظالمین و گنهکاران می گویند ای کاش تنها به راهی که رسول خدا(ص) دستور داده بودند، می رفتم تا در کنار ایشان قرار می گرفتم. برای قرار گرفتن در کنار پیامبر(ص) نیز راه های متعددی وجود دارد و یکی از این راه ها قرآن کریم است.

حجت الاسلام و المسلمین شریعتی، یکی از راه های قرار گرفتن در کنار حضرت محمد(ص) را اهل بیت(ع) دانست و یادآور شد: پیامبر(ص)، ائمه اطهار(ع) را کشتی نجات معرفی می کنند و هر کسی سوار بر این کشتی شود نجات پیدا می کند وگرنه به هلاکت می رسد.

وی ادامه داد: جایگاه ها اهل بیت(ع) یکی از مجموعه های عملی است که می تواند ما را در دنیا و آخرت در کنار حضرت محمد(ص) قرار دهد. در روایت آمده هر کسی با محبت اهل بیت(ع) از دنیا برود، شهید است. ما می توانیم با تأسی به راه ائمه اطهار(ع) و الگوگیری از این اولیای خدا و فرزندان صالحش به سوی برویم که در قیامت در کنار نبی اکرم(ص) باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: ما متأسفیم که عده ای با تفرقه به آبروی اسلام چوب حراج می زنند و مردم را از اهل بیت(ع) دور می کند. دوری از ائمه اطهار(ع) حاصلی جز تأمین منافع اسرائیل غاصب، آمریکا و استکبار ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha