شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست جمعیت ها و شخصیت های اسلامی لبنان

حوزه/ جمعیت ها و شخصیت های اسلامی لبنان با اشاره به برگزاری رزمایش اسرائیل در نزدیک مرز با لبنان تاکید کردند: این رزمایش های خصمانه بار دیگر تاکید می کند که مقاومت برای لبنان یک نیاز ملی و ضروری در کنار ارتش لبنان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، نشست جمعیت ها و شخصیت های اسلامی در لبنان با صدور بیانیه ای، اعلام کرد: لبنان توانست در برابر تهدیدهای صهیونیستی و فشارهای آمریکا مقاومت کند و از ثروت های نفتی و مرزهای خشکی خود محافظت کند به گونه ای که هیچ تهدیدی در تصمیم لبنان تاثیری نداشت و این قدرت به خاطر موضع مقتدرانه رئیس جمهور و پارلمان و قدرت ارتش و مقاومت است.

در این بیانیه آمده است: رزمایش های مشترک رژیم اشغالگر با همکاری نیروهای نظامی آمریکا در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی نشان دهنده عمق یکسویی اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی است و در عین حال شکاف عمیق نظامی و سیاسی در رژیم اشغالگر و نیت شوم آنها علیه لبنان را نشان می دهد.

جمعیت ها و شخصیت های اسلامی لبنان تاکید کردند: این رزمایش های خصمانه بار دیگر تاکید می کند که مقاومت برای لبنان یک نیاز ملی و ضروری در کنار ارتش لبنان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha