جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام هاجری

حوزه/ اولین جلسه هم اندیشی انجمن های علمی حوزه علمیه استان قزوین با حضور اساتید و فرهیختگان حوزوی در سالن اجتماعات مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی حوزه علمیه قزوین برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین هاجری به تشریح اهداف، فعالیت ها و کارکردهای گوناگون انجمن های علمی پرداخت.

وی تطبیق، هم افزایی و تکمیل دانش در میان اساتید و اندیشمندان را یکی از کارکردهای مهم انجمن ها دانست و قوی ترین بخش فعالیت انجمن ها را برگزاری نشست های علمی اساتید برشمرد.

 وی شناخت استعدادها و ظرفیت های علمی را یکی دیگر از کارهای انجمن ها عنوان نمود که به واسطه آن، ضمن تکمیل دانش در این افراد، رشته های تخصصی ترویج و ارتقاء می یابند.

 حجت الاسلام هاجری شناخت استعدادها و ظرفیت های علمی را یکی دیگر از کارهای انجمن ها عنوان نمود که به واسطه آن ضمن تکمیل دانش در این افراد، رشته های تخصصی ترویج و ارتقاء می یابند.

دبیر انجمن های علمی حوزه های علمیه کشور شناخت استعدادها و ظرفیت های علمی را یکی دیگر از کارهای انجمن ها عنوان نمود که به واسطه آن ضمن تکمیل دانش در این افراد، رشته های تخصصی ترویج و ارتقاء می یابند.

وی ادامه داد: سیاست فعلی دبیرخانه انجمن ها، گسترش انجمن ها در استانها و تقویت بنیادین حوزه های دانش استان ها و وارد کردن آنها در چرخه ملی و جهانی علم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha