جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهر آرا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه التفاتیه گفت: همه کسانی که در دفاع مقدس سهمی داشته‌اند، نزد خداوند ماجورند و هیچ تردیدی در این اجر الهی نیست. شهدای روحانی هم با علم توانستند دین را آبیاری کنند هم با خون آن را سرسبز سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ، جمعی ازطلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه با حضور در منزل شهید روحانی، اکبر مهدی زاده با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

در این دیدار معنوی حجت الاسلام اسدالله مهر آرا ضمن قدردانی از شهدا و خانواده آنان گفت: همگان وظیفه دارند ادامه دهنده راه شهدا در عرصه خدمت رسانی به ایران اسلامی باشند، عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون جانفشانی های شهدا و ایثارگران  است که در این راه از جان و مال خود در راه حفظ ارزش ها و آرمان های نظام  مقدس جمهوری اسلامی گذشتند.

وی اظهار کرد: همسران شهدا نه تنها راه شهیدان را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دنبال کردند، که با تربیت فرزندانی صالح و پاک، آینده ایران اسلامی را در داشتن افرادی متعهد و انقلابی تضمین کردند. مسئولان نیز وظیفه دارند تا با سرکشی مداوم به خانواده معظم شهدا، مسائل و مشکلات آنان را از نزدیک برطرف کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: یاد و خاطره این دلاور مردان تا ابد در ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی ماندگار خواهد بود وعزت و آبروی نظام و انقلاب مرهون ازخودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران است و دیدار و دلجوئی از بازماندگان شهدا وظیفه همه مردم و مسئولین است.

مدیر مدرسه علمیه التفاتیه گفت: همه کسانی که در دفاع مقدس سهمی داشته‌اند نزد خداوند ماجورند و هیچ تردیدی در این اجر الهی نیست و شهدای روحانی هم با علم توانستند دین را آبیاری کنند هم با خون آن را سرسبز سازند.

حجت الاسلام مهر آرا بیان داشت: باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم و امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

وی اظهار کرد: بهترین قدردانی از شهیدان، تداوم راه آنها است چرا که راه این بزرگواران، راهی است که امام حسین(ع) در قیام کربلا آن را نمایان ساخت و شهیدان دنباله روی آن بودند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha