جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست خبری رئیس ستاد انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ‌فال، رئیس ستاد برگزاری هشتمین انتخابات، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور پیامی نتایج اولیه انتخابات را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن پیام  حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ‌فال، رئیس ستاد برگزاری هشتمین انتخابات، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، به این شرح است: 

«مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم» که از یادگارهای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام خمینی(قدس‌الله نفسه الزکیه) می‌باشد و همواره مورد توجه مراجع عظام تقلید بویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(دامت برکاتهم) بوده است، از بنیان و اساسنامه‌ای محکم و متقن برخوردار است که می‌تواند براساس وظایف محوله، نقش مؤثر و به سزایی در راستای پیشبرد امور مختلف و ابعاد علمی، اخلاقی و اجتماعی حوزه‌های علمیه خاصه حوزه‌ای پویا و انقلابی، ایفای نقش نماید.
حضور پرشور علما، فضلا و طلاب معظم در این انتخابات نشان از مسئولیت پذیری، موقعیت شناسی و حرکت در مسیر حوزه انقلابی و پاسداشت «منشور روحانیت» است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از شرکت علمای اعلام، اعضای محترم شورای عالی جامعه مدرسین، اساتید معظم، فضلا و طلاب معزز و نامزدهای انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قـم، نهایت تشکر و از نمایندگان محترم دور گذشته در پیشبرد اهداف عالیه مجمع قدردانی و برای منتخبین دور جدید آرزوی موفقیت نمایم.
همچنین لازم است از شورای محترم عالی جامعه مدرسین، هیئت محترم نظارت، معاونت محترم جامعه و روحانیت، اعضای ستاد برگزاری هشتمین انتخابات مجمع نمایندگان محترم، نیروهای نظارتی و اجرایی و مدیران محترم مراکز حوزوی که در تمام مراحل برگزاری انتخابات با دقت و همّت در برگزار شدن هرچه بهتر انتخابات، توان خود را به کار گرفتند، کمال تقدیر و امتنان را داشته باشم.
 نتائج اولیه انتخابات جهت استحضار عموم اعلام میشود.

وآخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ للهِ رَبِّ الْعالَمِين
۱۳۹۶/۱۲/۲۳
احمد فرخ‌فال
رئیس ستاد برگزاری هشتمین انتخابات
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha