پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 446192
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: دشمنان همیشه در تلاش هستند که حضور مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان در مساجد کمرنگ شود و نباید این اجازه را آنان داد و باید زمینه حضور حداکثری همه اقشار در مساجد را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری، صبح امروز در نشستی با اعضای حلقه های صالحین مسجد محمد خان بیک، به نقش مساجد در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور نسل نوجوان و جوان در مساجد باعث می شود که در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان واکسینه شوند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: دشمنان همیشه در تلاش هستند که حضور مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان در مساجد کمرنگ شود و نباید این اجازه را آنان داد و باید زمینه حضور حداکثری همه اقشار در مساجد را فراهم کرد.

وی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام توان خود را در جهت ضربه زدن به این نظام مقدس به کار گرفته اند و برجسته ترین آن در سال های اخیر تحریم های ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ولی ایران عزیز به همت همین جوانان مومن و انقلابی و ملت همیشه بصیر در برابر همه تهدیدات و تحریم ها به خوبی ایستادگی کرده که جای شکرگزاری است .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha