جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش گفت: حزب الله تمایلی ندارد وارد جنگ سیاسی شود، امّا دشمنان علیه مقاومت جنگ سیاسی به راه انداخته اند تا آن را تضعیف کنند، اما جنگ سایسی علیه مقاومت نیز محکوم به شکست است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرای حزب الله طی سخنانی در مراسم جشن تکلیف گفت: حزب الله می خواست از طریق انتخابات پارلمان لبنان، نماینده حقیقی اراده ملت باشد، نه اینکه وارد جنگ سیاسی شود، امّا دشمنان علیه مقاومت جنگ سیاسی به راه انداختند و تلاش کردند که آن را محدود کرده، تضعیف کنند و مانع دستیابی به یک فراکسیون متوازن در پارلمان آینده شوند.

وی اشاره کرد: بعد از اینکه رژیم آل سعود در تحریک لبنانی ها علیه مقاومت شکست خورد و نخست وزیر این کشور را بازداشت و مجبور به استعفا کرد و بعد از اینکه در بر هم زدن استقرار و امنیتی داخلی نتوانست کاری کند، امروز رژیم آل سعود از طریق انتخابات می‌خواهد بر سرنوشت لبنانی ها مسلط شده و آن را به عرصه سیاست های بن سلمان ولیعهد عربستان تبدیل کند.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: روند پیروزی های مقاومت، آگاهی، پایداری و جانفشانی آن در مبارزه با تروریسم اسرائیلی و تکفیری ادامه خواهد داشت و مردم با رأی خود به لیست "امید و وفا" اجازه نخواهند داد که رژیم آل سعود بر لبنان مسلط شود.

شیخ دعموش اشاره کرد: تمام جنگ هایی که از گمراه سازی، تحریک مذهبی، سیاسی و رسانه ای علیه مقاومت انجام می گیرد، نتیجه آن بهتر از جنگ ها و تجاوز های نظامی، امنیتی، سیاسی و رسانه ای که مقاومت در سال های پیش با آن مواجه بود، نخواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha