جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 448316
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی-امام جمعه آبیک

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: امام جمعه شهر آبیک مبلغ شجاع و مخلص دینی بود که از کسی واهمه نداشت و به این امر اعتقاد و امیدوار بود که آینده در دست بندگان مؤمن خدا است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو صبح امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال موسس حوزه علمیه خواهران شهرستان آبیک ضمن یاد و خاطره این عالم جلیل القدر، گفت: مرحوم حجت الاسلام موسوی که همیشه دغدغه دین داشت، توانست با همه مشکلات در شهرستان آبیک حوزه علمیه خواهران را بنا نهد.

وی افزود: حجت الاسلام موسوی که بیش از 18 سال امامت جمعه شهر آبیک را به عهده داشت، همواره شجاعانه، خالصانه و دلسوزانه در خصوص مسائل و مشکلات کشور، استان قزوین و به ویژه شهرستان آبیک موضع‌گیری کرده و با صراحت لهجه به بیان آنها می‌پرداخت.

این استاد حوزه اظهار کرد: امام جمعه شهر آبیک به تمام معنا پیرو ولایت فقیه بودند و با داشتن صداقت در کلام، مبارزی نستوه بود و در مراسم تشییع این عالم انقلابی، از همه نقاط کشور و حتی شهرهای مختلفی که ایشان زمانی در آنجا مشغول ترویج و تبلیغ معارف اسلامی بود، حضور داشتند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین ادامه داد: ایشان به عنوان پدر معنوی حوزه عملیه و امام جمعه شهر آبیک پدری مهربان، بسیار شجاع و نترس بود و اسلام در اولویت زندگی و کاری او قرار داشت.

حجت الاسلام  کاظم لو گفت: امام جمعه شهر آبیک مبلغ شجاع و مخلص دینی بود که از کسی واهمه نداشت و به این امر اعتقاد و امیدوار بود که آینده در دست بندگان مؤمن خدا است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha