جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انصر مهدی  رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان

حوزه/ انصر مهدی در واکنش به پایان تحصن مردم کویته بعد از دیدار فرمانده ارتش پاکستان با تحصن کنندگان گفت: در کویته مثل همیشه استقامت مظلومین پیروز شد و این اثبات شد که هیچ وقت خون شهدا ضائع نمی شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، انصر مهدی  رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در واکنش به پایان تحصن مردم کویته بعد از دیدار فرمانده ارتش پاکستان با تحصن کنندگان گفت: در کویته مثل همیشه استقامت مظلومین پیروز شد و این اثبات شد که هیچ وقت خون شهدا ضائع نمی شود.

رئیس سازمان دانشجویان امامیه گفت: ملتی که مظلومانه تلاش می کند در همه میدان ها موفق می شود و تحصن و تظاهرات کویته به تمام مردم پیام داد اگر میخواهید حق خود را بگیرند باید با مسالمت تلاش و کوشش کنند.

وی افزود: استقامت مردم شیعه کویته این پیام را داد که قدرت اصلی در ظلم نیست بلکه قدرت اصلی در مظلومیت است .ما مردمی میهن دوست هستیم و دنیا شاهد است که ما همیشه دنبال اتحاد، وحدت و پیشرفت کشور بودیم.

وی در پایان پیگیری شخصی رئیس قوه قضائیه پاکستان و ارتش پاکستان در مورد کشتار مردم شیعه هزاره کویته را تحسین کرد و گف: ما خوشحال شدیم و به رئیس قوه قضائیه و فرمانده ارتش خیر مقدم میگویم و از رئیس قوه قضائیه میخواهیم مسئله جوانان ربوده شده شیعه را هم پیگیری کند.  

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha