سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
روز مستضعفین در کرگل هند

حوزه/ به مناسبت ایام ولادت امام مهدی (عج) مراسم جشن "مستضعفن جهان" در کرگل هند برگزار شد در این جشن سخنرانان تاکید کردند: ولایت فقیه مقدمه ای برای ولایت امام مهدی(ع) است و شیعیان با اطاعت از ولی امرمسلمین با یزید زمان مبارزه می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت ولادت امام مهدی(عج) مراسم روز مستضعفین جهان در کرگل هند و از طرف بنیاد امام خمینی(ره) برگزار شد. در این جشن سخنرانان در سخرانی خود گفتند: ولایت فقه مقدمه ای برای ولایت امام مهدی(ع) است، شیعیان با اطاعت از ولی امرمسلمین با یزید زمان مبارزه می کنند.

در این جشن با شکوه حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد محقق رئیس بنیاد امام خمینی(ره)، حجت الاسلام شیخ محمد عیسی حافظی، حجت الاسلام سید کاظم صابری و حاجی اصغر علی کربلائی سخنرانی کردند.

سخنرانان گفتند: شیعیان امروز باید مطیع ولی امر خود باشند و برای ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) زمینه سازی کنند و مثل مردم دوران امام علی(ع) نباشیم که علی(ع) را تنها گذاشتند و امروز ما برای تجدید بیعت با نائب برحق امام زمان(ع) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای جمع شده ایم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha