پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ مسئول امور روحانیون ستاد عتبات عالیات استان قزوین گفت: توسعه و ساخت صحن حضرت زهرا (س) در شهر مقدس نجف اشرف یك حركت تاریخی و بی‌سابقه است.

حجت الاسلام عباس افشار در حاشیه بازدید روحانیون ستاد بازسازی عتبات وعالیات سراسر کشورازصحن مطهر حضرت زهرا (س)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: این صحن مطهر چند سال است که توسط مجموعه خدوم و خدمتگزار ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور برای رفاه حال زائرین در حال آماده سازی است و مصالح و نیازمندی‌ها و حتی كارگرانش هم از ایران تامین شدند که این نشان می دهد ایران و ایرانی می تواند کارهای بزرگ وماندگار انجام دهد که نمونه آن تحول بازسازی حرم اهل بیت(ع) در کشور عراق است که جای قدردانی دارد.

وی کار برای اهل بیت (ع) را در چنین روز‌ها و شب‌هایی، ارزشمند دانست و بیان کرد: گام برداشتن در این مسیر توفیق بزرگ الهی است و باید قدردان این موهبت باشیم.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: صحن حضرت زهرا (س) در جوار بارگاه ملکوتی امیر مومنان حضرت علی (ع)، بزرگترین طرح عمرانی مذهبی در حال اجرا در جهان اسلام و نشانه وحدت مردم عراق و ایران است.

مسئول امور روحانیون ستاد عتبات عالیات استان قزوین گفت: توسعه وساخت صحن حضرت زهرا (س) در شهر مقدس نجف اشرف یك حركت تاریخی و بی‌سابقه است که سازندگی و معماری این طرح صد در صد ایرانی است.

وی اظهار کرد: مردم عزیز و ولایتمدار ایران با توجه به عشق و علاقه وافری که به ائمه اطهار(ع) دارند، همواره از حامیان جدی ستاد بازسازی عتبات عالیات هستند که شما می بینید که خیران استان قزوین در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین توانسته تحول و بازسازی خوبی در حرم طفلان مسلم انجام دهند.

حجت الاسلام افشار درخصوص شخصیت اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س) خاطرنشان کرد:حضرت فاطمه همرنگ و همراه مردم زندگی می‌کرد و شریک درد و رنج مردم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند و ماندگار مهندس پلارک در ستادبازسازی عتبات عالیات کشور افزود: مجموعه ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور به صورت شبانه روزی و کار و تلاش مخلصانه و مجاهدانه توانسته یک بازسازی زیربنایی از حرم اهل بیت در کشور عراق را برای رفاه حال زائرین انجام دهد که باید به تمام این نیروها خداقوت و خسته نباشید عرض نماییم.

یادآوری می شود گردهمایی روحانیون ستاد عتبات و عالیات سراسر کشور به مدت چهار روز در شهر مقدس نجف اشرف در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha