جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 450515
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان از اعزام یک هزارو ۸۰۰ تا دو هزار مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان در مناطق شهری، روستایی و عشایری خبر داد.

حجت الاسلام احسان فرد آقایی، مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از پیش بینی اعزام یک هزار و ۸۰۰ تا دو هزار مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان برای فعالیت های تبلیغی در مناطق شهری، روستایی و عشایری خبر داد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به وظیفه ذاتی خود اعزام این تعداد مبلغ و مبلغه را به ۲۷ شهرستان همچون سال های گذشته انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۵۰ مبلغ و ۶۵۰ مبلغه درخواست اولیه برای اعزام در سامانه سجام نام نویسی کرده اند، افزود: ۳۵۰ مبلغ غیربومی به همراه مبلغان بومی در مناطق هدف مستقر و فعالیت های تبلیغی را پی می گیرند.

حجت الاسلام فرد آقایی، با اشاره به نقاط تبلیغی مورد هدف مبلغان، گفت: مساجد، حسینیه‌ها، تکایا، مراکز فرهنگی و مدارس برخی از نقاط مورد هدف مبلغان خوزستانی هستند.

مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان اینکه سخنرانی و برنامه هایی همچون تفسیر قرآن و توجه ویژه به مفاهیم قرآن کریم در دستور کار مبلغان است، خاطرنشان کرد: دو استاد تفسیر حوزه علمیه قم برای تفسیر قرآن کریم در اهواز و دزفول مستقر می شوند ضمن اینکه ائمه جماعات هر شهری نیز برنامه های تفسیری کوتاه مدت را در ایام ماه مبارک رمضان عهده دار خواهند شد.

حجت الاسلام فرد آقایی، نقش روزه در رشد و تعالی بندگان خداوند، بیان برکات ماه رمضان، پاداش روزه داران، خانواده و آسیب‌ های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی را محور فعالیت مبلغان در ماه مبارک رمضان برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha