جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ قطان

حوزه/ شیخ احمد القطان گفت: ما در کنار کسانی هستیم که آمریکا و اسرائیل با آنان می جنگند و آن ها را تحریم می کند؛ این مایه افتخار، عزّت و کرامت ماست که در کنار کسی بایستیم که امنیت و استقرار اسرائیل را برهم زده و به در دل دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی رعب و وحشت ایجاد می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ احمد القطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" لبنان به مناسبت هفتادمین سالگرد "روز نکبت" و اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست ها با صدور بیانیه ای گفت: امکان ندارد شورای امنیت که تحت تأثیر سیاست صهیونیسم و آمریکا قرار دارد، خیرخواه امت عربی و اسلامی باشد.

وی افزود: ما در کنار کسانی هستیم که آمریکا و اسرائیل با آنان می جنگند و آن ها را تحریم می کنند؛ این مایه افتخار، عزّت و کرامت ما است که در کنار کسی بایستیم که امنیت و استقرار اسرائیل را برهم زده و به در دل دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی رعب و وحشت ایجاد می کند.

شیخ قطان ادامه داد: مایه افتخار و شرافت است که در کنار مقاومینی که پرچم مبارزه با دشمن صهیونیستی آمریکایی را در فلسطین و لبنان برافراشته اند، بایستیم.

روحانی اهل سنت لبنان ضمن دعوت از کشور های عربی برای برافراشتن پرچم مبارزه با دشمن اسرائیلی آمریکایی، اشاره کرد: ما با تمام انسان های شریف، پاک، مؤمن و آزاده که جهادبا دشمن اسرائیل را واجب می داند و به وجوب جهاد راه خدا فتوا می دهد، همصدا می شویم.

وی تصریح کرد: هرکس که بتواند قید و بند ها را کنار بزند و به جهاد بپردازد، بر او لازم است که در راه خدا جهاد کند و بر هر کدام از ماست که این این فتوا را نشر دهد.

شیخ قطان اشاره کرد: بدون قدرت، سلاح، مبارزه و جنگ نمی توانیم فلسطین را باز پس گیریم و بدون مقاومت، جنبش های مقاومت و جهاد در راه خدا امکان ندارد که مقدساتمان را بازگردانیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha